Підвищення технологічної надійності циліндропоршневої групи малообертовіх двигунів технологічними методами

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

В.А. Кузнецов

Анотація

На сучасних морських суднах в якості головних енергетичних установок використовуються малообертові двигуни. Існує безліч різноманітних модифікацій таких двигунів, але частіше за все використовують двигун фірми MAN B & W і Vertsila Zulzer. Це двигуни з рядом переваг: висока надійність, відносно низька витрата палива, компактність. Надійність роботи двигуна залежить, в першу чергу, від довговічності роботи деталей циліндропоршневої групи. Вони знаходяться в важких умовах експлуатації, а саме висока температура, тиск, наявності корозійного середовища. Під час експлуатації двигуна його деталі деформуються, піддаються корозії і ерозії, в них утворюються тріщини, змінюється структура і технічні властивості. Всі ці дефекти можуть розташовуватися на поверхні і в глибині деталей. Довговічність двигуна залежить від безлічі факторів: вибору матеріалу деталей, способів отримання заготовок, дотримання технології виготовлення деталей, складання монтажу, якості палива і масел, сучасного і якісного обслуговування. При проектуванні і виготовленні деталей двигуна мають на меті досягти економічної, надійної і довговічної роботи. Все це може бути забезпечено тільки в тому випадку, якщо при виготовленні, ремонті, складанні деталей і експлуатації дотримуються технічних умов. Виконано оцінку технічного стану ЦПГ МОД, що дозволяє визначити і контролювати втрату працездатності і їх довговічності. Важливим для підвищення довговічності ЦПГ МОД є правильний вибір матеріалу і застосування сучасних зміцнюючих технологій відновлення і ремонту ЦПГ МОД.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Кузнецов, В. (2020). Підвищення технологічної надійності циліндропоршневої групи малообертовіх двигунів технологічними методами. Вісник Одеського національного морського університету, (62), 171-182. https://doi.org/10.47049/2226-1893-2020-2-171-182
Розділ
Технічні проблеми експлуатації суднового енергетичного обладнання
Біографія автора

В.А. Кузнецов, Національний університет «Одеська морска академія»

аспірант кафедри «Технічного обслуговування і ремонту суден»

Посилання

1. Voznitsky, I.V. MAN B & W engines of the MS 50-98 model range. Design, operation and maintenance. М. MORKNIGA. 2008. 264 p.
2. Kondratyev, N.N. Failures and defects of marine diesel engines. M.: Transport. 1985. 152 p.
3. Storozhev, V.P. Ship repair technology. Textbook for higher maritime educational institutions. Kherson. OLDIE IMOS. 2017.
4. Odintsev, N.G. Strengthening and finishing of parts by surface plastic deformation. M. Mechanical Engineering, 1987.328 p.
5. Khmelevskaya, V.B., Leontiev, L.B. Improving the reliability of ship equipment by technological methods. Vladivostok. Maritime State University. Dalnauka. 2003. 365 p.