Концепція багатофункціонального криголама − судна забезпечення потужністю 22 МВт

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Г.В. Єгоров
М.В. Автутов

Анотація

Показано необхідність будівництва багатофункціо-нальних криголамів-суден забезпечення для цілорічної роботи в районі  Обської губи. Обґрунтовано прийняті при проектуванні і будівництві  технічні рішення одного з найпотужніших в світі дизель-електричних криголамів проекту IBSV01 потужністю 22 МВт з криголамним класом Icebreaker8. Особливу увагу приділено обводам і пропульсивному комплексу. Наведено результати випробувань, які в повній мірі задовольняють вимогам Замовника як за ходовими, так і за функціональними якостями, показують високу маневреність і льодопрохідність.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Єгоров, Г., & Автутов, М. (2020). Концепція багатофункціонального криголама − судна забезпечення потужністю 22 МВт. Вісник Одеського національного морського університету, (59(2), 11-40. https://doi.org/10.33082/2226-1915-2-2019-11-40
Розділ
Проектування суден
Біографії авторів

Г.В. Єгоров, Морське інженерне бюро, м. Одеса

д.т.н., професор, генеральний директор

М.В. Автутов, Морське інженерне бюро, м. Одеса

головний конструктор, директор по перспективному розвитку

Посилання

1. Egorov G.V., Shtrambrandt V.I. (2012). Mnogofunktsionalnyie ledokoly i ledokoly-spasateli novogo pokoleniya [Multifunctional icebreakers and icebreakers-salvage vessels of new generation]. Visnuk ONMU (Reporter of Odessa National Maritime University), 1 (34), 130-150 [in Russian].
2. Dianskiy N.A., Fomin V.V., Gruzinov V.M., Kabatchenko I.M., Lit-vinenko G.I. (2015). Otsenka vliyaniya podhodnogo kanala k portu Sabetta na izmenenie gidrologicheskikh usloviy Obskoy guby s pomoschyu chislennogo modelirovaniya [Estimation of influence of the approach channel to the port of Sabetta on change of hydrological conditions of the Gulf of Ob using numerical modeling]. Arktika: ecologiya i economika (Arctic: ecology and economy), 3 (19), 18-29 [in Russian].
3. Sovcomflot (2019). Prakticheskie rekomendatsii kapitanov SKF po upravleniyu sudami v ledovykh usloviyakh [SCF masters practical recommendations of vessels handling in ice conditions]. Paulsen (Paulsen). Moscow, 296 pages [in Russian].
4. Spirin A.M., Chachin D.A., Smirnov A.A. (2015). Kruglogodich-naya navigatsiya na port Sabetta [Sabetta port all-year navigation]. Arktika: ecologiya i economika (Arctic: ecology and economy), 3 (19), 88-95 [in Russian].
5. Egorov G.V. (2016). Investigation of «line-up» of multipurpose salvage vessels for work in Russian adjacent seas // Proc. of Thirteenth Intern. Conf. on marine sciences and technologies (Black Sea' 2016). Varna (Bulgaria), 116-126.
6. Egorov G.V., Nilva A.E., Davydov I.F. (2010). Principles of Creation of New Generation of Russian Multipurpose Rescue Vessels for Ice Conditions // Proc. of the 11th International Symposium on Practical Design of Ships and Other Floating Structures (PRADS 2010).Rio de Janeiro (Brazil), Vol. 1, 569-578.
7. Aker Arctic (2015). Aker Arctic 27384-101-421 Rev A. Model test report – open water for icebreaking support vessel Aker ARC 130A, 245 p.
8. Aker Arctic (2015). Aker Arctic 27384-101-430 Rev A. Ice model tests of icebreaking support vessel Aker ARC 130A (with Appendixes), 45 p.
9. Marine Engineering Bureau (2018). IBSV01-109-016. Zhurnal manevrennykh elementov (Maneuvering data log book). St. Petersburg, 52 p.
10. «Gazprom-neft» company website. URL: https://marinebunker. gazprom-neft.ru (access date 18.10.2019).
11. «Vyborg shipbuilding yard» company website. URL: http://vyborgshipyard.ru/ru (access date 18.10.2019).