Обгрунтування методики планування підведення залізничних вагонів у транспортні вузли під морські судна

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

А.О. Мурадь’ян
С.С. Русанова

Анотація

Формування транспортних логістичних ланцюгів на основі календарного планування завантаження і підведення вагонів в транспортний вузол під морські судна є одним з основних завдань регіо-нального транспортно-логістичного центру [1-3]. Необхідність розробки методики календарного планування для цієї мети диктується недо-сконалістю існуючих підходів до взаємодії залізничного транспорту з морським, які ґрунтуються на стереотипі, що для виключення простою вагонів на підходах до порту досить забезпечити їх рівномірне підве-дення залізницею в кількості, що не перевищує можливості вантажно-розвантажувальних машин і механізмів порту

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Мурадь’ян, А., & Русанова, С. (2020). Обгрунтування методики планування підведення залізничних вагонів у транспортні вузли під морські судна. Вісник Одеського національного морського університету, (59(2), 183-198. https://doi.org/10.33082/2226-1915-2-2019-183-198
Розділ
Технологія і організація вантажоперевезень
Біографії авторів

А.О. Мурадь’ян, Одеський національний морський університ

к.т.н., доцент кафедри «Експлуатація портів і технологія вантажних робіт»

С.С. Русанова, Одеський національний морський університ

асистент кафедри «Експлуатація портів і технологія вантажних робіт»

Посилання

1. Mirotina L.B. (2003)Intehrirovannaia logistika nakopitelno-raspredelitelnykh kompleksov [Integrated logistics of storage and distribution complexes]. Moscow:Ekzamen. p. 448. (in Russian).
2. Rezer S.M. (2002) Logistika espedirovaniia gruzovykh perevozok [Freight forwarding logistics]. Moscow:VINITI RAN. p. 472. (in Russian).
3. Prokofeva T.A. (2003) Logistika transportno-raspredelitelnykh system: regionalnyj aspect [Logistics of transport and distribution systems: regional aspect]. Moscow: RosKonsult. p. 400. (in Russian).
4. Terminology on combined transport(2001) // United Nation and Economic Commission for Europe (UN/ECE). New York and Genev. p. 69.
5. Nikolashin V.M. (2007) Osnovy logistiki [Logistics basics]. Moscow: GOU. p.252. (in Russian).
6. Eliseev S.Yu.(2006) Sistema logisticheskogo upravleniia vzaimo-dejstviem zheleznykh dorog s morskimi I rechnymi portami I drugimi vidami transporta [Logistic management system for the interaction of railways with sea and river ports and other modes of transport]. Moscow:VINITI RAN. p. 96. (in Russian).
7. Eliseev S.Yu.(2006) Postroenie i optimizatsiia funktsionirovaniia mezhdunarodnykh transportno-logicheskikh system [Construction and optimization of the functioning of international transport and logical systems]. Moscow:VINITI RAN. p. 242. (in Russian).
8. Smekhov A.A. (1995) Osnovy transportnoj logistiki [Transport logistics basics]. Moscow: Transport. p. 198. (in Russian).
9. Simchi-Levi, David. Designing and managing the supply chain: con¬cepts, strategies, and case studies / David Simchi-Levi, Philip Kaminsky. New York: McGraw-Hill Companies, 2008. 496 с.
10. Kurenkov P.V.(2002) Vneshnetorgovye perevozki v smeshanom soobshchenii.Ekonomika. Logistika. Upravlenie. [Foreing trade in mixed traffic. Economy. Logistics. Control] Samara: SamGAPS. p.636. (in Russian).