Формалізація причинно-наслідкових зв'язків складових процесу виконання судном рейсу

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ю.О. Коскіна

Анотація

Рейс судна, яким реалізується перевезення вантажів морем, є його основним виробничим процесом. Організація і реалізація перевезення вантажу морським судном багато у чому визначається чіткою координацією окремих процесів, якими ініціюється та супроводжується виконання судном рейсу. Початок та закінчення кожної складової рейсу забезпечується документооборотом та діями не лише перевізника, а і інших учасників процесу перевезення вантажів. З використанням операторів темпоральної логіки встановлено причинно-наслідкові зв'язки  частин рейсу із процесами, які реалізуються фрахтово-брокерськими, агентськими, стивідорними та експедиторськими компаніями, та формалізовано процес виконання судном рейсу.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Коскіна, Ю. (2020). Формалізація причинно-наслідкових зв’язків складових процесу виконання судном рейсу. Вісник Одеського національного морського університету, (60), 93-108. https://doi.org/10.33082/2226-1893-2019-3-93-108
Розділ
Технологія і організація вантажоперевезень
Біографія автора

Ю.О. Коскіна, Одеський національний морський університ

к.т.н., доцент, доцент кафедри «Експлуатація флоту і технологія морських перевезень»

Посилання

1. UNCTAD Review of Maritime Transport'2018. (2018) Geneva: United Nations Publication.
2. Nikolaeva L.L. (2004) Kommercheskaya ekspluatatsiya morskogo sudna [Commercial operation of sea vessel]. Odessa: Feniks (in Russian).
3. Dmitriev V.I., Latuhov S.V., Tsitrik Yu.V.(2007) Praktika kommer-cheskoy ekspluatatsii sudna [The practice of commercial operation of the vessel]. Saint Petersburg: Professiya (in Russian).
4. Gurevich G.Ye., Limonov E.L. (1983) Kommercheskaya eksplua-tatsiya morskogo sudna [Commercial operating of sea vessel]. Moscow: Transport (in Russian).
5. Soyuzov А.А. (1979) Organizatsiya i planirovanie rabotyi mor-skogo flota [Organization and planning of the work of maritime fleet]. Moscow: Transport (in Russian).
6. Panatin P.Ya. (2001) Upravlenie rabotoy flota [Ships operation management]. Odessa: ONMU Publications (in Russian).
7. Nemchikov V.I. (1982) Organizatsiya rabotyi i upravlenie morskim transportom [Organozation of work and operation of maritime transport]. Moscow: Transport (in Russian).
8. Vinnikov V.V., Кrushkin Ye.D., Byikova Ye.D. (2010) Sistemyi teh-nologiy na morskom transporte (perevozka i peregruzka) [Tech-nology systems in maritime transport (carriage and handling]. Odessa: Feniks (in Russian).
9. Shibaev А.G. (1998) Podgotovka i obosnovanie resheniy po uprav-leniyu perevozkami i rabotoy flota sudohodnoy kompanii [Prepa-ration and substantiation of decisions on the management of trans-portation and fleet operations of a shipping company]. Odessa: HORS (in Russian).
10. Lapkin А.I. (2004) Vzaimodeystvie sudovladeltsev s gruzootpra-vitelyami i agentami v proekte organizatsii morskih perevozok [In-teraction of shipowners with shippers and agents in organi-zation of maritime carriages]. Project management and production de-velopment, no. 4(12), pp. 15-23.
11. Skorubskiy V.I., Polyakov V.I., Zyikov А.G. (2019) Matematiche-skaya logika [Mathematical logic]. Moscow: Yurayt. (in Russian).
12. Оnyshchenko S.P., Koskina Yu.О. (2018) Otsinka stoianochnoho chasu reisa sudna za riznykh formuliuvan umov reisovoi charter-partii [Estimation of vessel's time in port at different wordings of the voyage charter party's terms]. Transport systems and tech-nologies, vol. 32, no.2, pp. 146-155.