Планування складових часу рейса з урахуванням умов чартер-партії щодо сталійного часу

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ю.О. Коскіна

Анотація

Запропоновано методичний підхід до визначення швидкостей руху судна на переходах між портами з урахуванням умов чартер-партії щодо тривалості знаходження судна у портах під вантажними роботами, яка, разом із чартерними умовами, визначається часовим моментом прибуття судна до порту. Швидкість руху судна на переходах визначається, виходячи з інтересів судновласника щодо три-валості стояночного часу рейса.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Коскіна, Ю. (2020). Планування складових часу рейса з урахуванням умов чартер-партії щодо сталійного часу. Вісник Одеського національного морського університету, (59(2), 166-182. https://doi.org/10.33082/2226-1915-2-2019-166-182
Розділ
Технологія і організація вантажоперевезень
Біографія автора

Ю.О. Коскіна, Одеський національний морський університ

к.т.н., доцент, доцент кафедри «Експлуатація флоту і технологія морських перевезень»

Посилання

1. Onyshchenko S.P., Коskina Yu.О. (2017) Vyznachennia optymal-noi shvydkosti rukhu balkernykh suden pry roboti na perevezen-niakh vantazhiv [Definition of the optimal speed on the route of bulk carriers working on cargoes carriages]. Visnyk ОNMU, no. 2(51), pp. 127-140.
2. Onyshchenko S.P., Коskina Yu.О. (2015) Doslidzhennia vplyvu umov oferty na uspishnist ukladannia frakhtovoi uhody [Research of the influence of the offer's terms on progress of the dealing the freight deal]. Skhidno-Yevropeiskyi zhurnal peredovykh tekhnolo-hii, no. 6(3), pp. 25-32.
3. Lapkina I.A., Akimova O.V. (2011) Opredelenye optymalnoi эks-pluatatsyonnoi skorosty sudov-konteinerovozov pry yzmenenyy obъemov perevozok na lynyy [Determination of the optimal operational speed of container vessels with a change in cargo volumes on the line]. Metody ta zasoby upravlinnia rozvytkom transportnykh system, no. 18, pp. 165-181.
4. Kurlyand А.М., Rayya S. (2002) Ob odnom metode optimizatsii tonnazha i skorosti lineynyih sudov [About one method of optimization of tonnage and speed of linear vessels]. Metody ta zasoby upravlinnia rozvytkom transportnykh system, no. 4, pp. 176-185.
5. Drozhzhyn O.L. (2019) Organization of work of container vessels on feeder lines. Candidate's thesis. Odessa.
6. Brouer, B. D., Karsten, C. V., Pisinger, D. (2017) Optimization in liner shipping. 4 O R, no. 15(1), p. 1-35.
7. S. Wang, Q. Meng. (2012) Sailing speed optimization for container ships in a liner shipping network. Transportation Research. Part E logistics and Transportation review, no. 48 (3), pp. 701-714.
8. M. Ng. (2019) Vessels speed optimization in container shipping: a new look. Journal of the operational research society, bol. 70, Iss. 4, pp. 541-547.
9. Trivyza N.L., Rentizelas A., Theotokatos G. The influence of ship operational profile in the sustainability of ship energy systems. Retrieved from: https://strathprints.strath.ac.uk/65070/1/ Trivyza_ etal_ICMSO_2016_The_influence_of_ship_operational_profile_in_the_sustainability.pdf
10. Y. Yuan, Zh. Li, R. Malekian, X. Yan. (2017) Analysis of the operational ship energy efficiency considering navigation environ-mental impacts. Journal of maritime engineering and technology, vol. 16, issue 3, pp. 150-159.
11. Zhmur V.N., Leonov V.Ye. (2017) Snizhenie rashoda topliva i intensivnosti razvitiya «parnikovogo» effekta – strategicheskaya zadacha sovremennogo sudohodstva [Reducing fuel consumption and intensity of the development of the greenhouse effect is a strategic tsak of modern shipping]. Naukovyi visnyk Khersonskoi derzhavnoi morskoi akademii, no. 2 (17), pp. 122-128.
12. Ronen D. (1982) Effect of oil price on the optimal speed of ships. Journal of the Operational Research Society. 1982. vol. 33, no. 11, pp. 1035-1040.
13. Magirou, E., Psaraftis, H., Bouritas, T. (2015) The economic speed of an oceangoing vessel in a dynamic setting. Transportation Research. Part B, no. 76, pp. 48-67
14. Jackowski K. (2012) Chosen economical aspects of vessel´s operational speed. Zeszyty Naukowe Akademii Morskiej w Gdyni, no. 7, pp. 15-23.
15. Rahovetskiy А.N. (1989) Effektivnost reysa morskogo sudna [The efficiency of the voyage of sea vessel].Мoscow: Transport (in Russian)
16. Proformyi charterov (1994) Sankt-Petersburg: AO «Sankt-Peterburgskaya tipografiya # 6»
17. Оnyshchenko S.P., Koskina Yu.О. (2018) Otsinka stoianochnoho chasu reisa sudna za riznykh formuliuvan umov reisovoi charter-partii [Estimation of vessel's time in port at different wordings of the voyage charter party's terms]. Transport systems and technologies, vol. 32, no.2, p. 146-155.
18. Оnyshchenko S.P., Koskina Yu.О. (2017) Formuvannia stoianochnoho chasu reisa sudna z urakhuvanniam charternykh umov [Basics of forming the vessel's time in port considering the charter-party terms]. Naukovyi visnyk Khersonskoi derzhavnoi morskoi akademii, no. 2 (17), pp. 69-78.